2024. jún 02.

Sógornőm berúgott

írta: TakeMeHome
Sógornőm berúgott

4.rész


Akarsz szeretkezni?

Avagy igaz barátnők…

vigyel_haza_4.jpg

Erikával elmegyünk táncolni, mert a legjobb módja a felejtésnek meg a gondolkodásnak a tánc. Kikapcsolódásnak se rossz. Látom Erikán, hogy mennyire odavan egy faszért, vagy inkább egy szeretkezésért, de aznap este egyikünknek se jön össze, igaz, hogy én nem is azért mentem.
Amikor elmegyek a wc–re észreveszem, hogy egy pasi kísér egy lányt, akit nagyon fűz, de a csaj nem akar kötélnek állni. Amolyan akarom is, meg nem is a lány hozzáállása. Eszembe ötlik egy terv, amivel segíthetnék barátnőm frusztrációján. Hiszen ő is szokott segíteni nekem. Tudom róla, hogy neki nem kell sok ismerkedés és néha majdnem mindegy, hogy ki, csak szimpatikus legyen.

A csaj bemegy a wc–re a pasi kint várja. Nem messze tőle megállok, mint aki csak nézelődik.
– Helló – mondom a falnak. A pasi körülnéz és persze nem lát rajtunk kívül mást, így nagy nehezen leesik neki, hogy nem köszönhetek másnak. Bizonytalan hangon kérdezi: – Nekem szóltál?
„Ugyan ki a picsának, ha nincs itt más?” – gondolom, de hangosan ezt kérdezem: – Akarsz ma egy jót szeretkezni?
– Ugratsz?
– Miért tenném? Gyere velem légy szíves egy pillanatra – kérem, majd kézen fogva vezetem a táncterem bejáratáig és mutatom neki az asztalunknál rám várakozó Erikát.
– Látod azt a nőt? Ott abban a fekete lakkcsizmában.
– Aha. Csinos – ámul el a srác, aki nekem szimpatikus ugyan, de most nem magamra gondolok. Amúgyis az elvem nem sérteném meg, nem kell egyéjszakás kaland. Akkor se kéne, ha nem lenne Laci. Igaz, hogy gondolkodási időt tartunk, de nem csalnám mégse őt meg. Erikával történteket nem veszem annak. Csak két barátnő kisegítette egymást egy adott pillanatban. Egyikünk se leszbi, és egyikünk se lesz szerelmes a másikba. Csak megkönnyebbülés, semmi más! Nagyjából, mint egy maszti. Na, most Erikának is éppen egy élő vibrátort szerzek. Remélem sikerül.
A pasinak tetszik Erika, eddig rendben volna. Erikának meg mindegy kell legyen, csak vibriként fogja használni a srácot.
– Akarod őt egy éjszakára?
Meglepődik.
– Csak egyre?
– Aham. Csak mára.
Gyanút fog: – Kösz, de nem költök kurvákra.
– Hülye. Ez nem erről szól. Meg akarom tréfálni a barátnőm, ehhez kellenél te. De az ajánlat csak egy alkalomra szól. Persze, ha megkedvelitek közben egymást az már más kérdés, azt ti tudjátok. Nos?
A srác újra megnézi magának és tagadhatatlanul tetszik neki a látvány.
– Rendben, de ha ez egy vicc és átversz, azt nagyon megbánod!
– Szó sincs átverésről. Csak egy vicc lesz, ami – ha szót fogadsz nekem –, biztos siker lesz ma neked vele egy menetre. Ha jól teljesítesz és ő akarja akkor meg akárhányra. Elmondom hogyan is gondolom, ok?
– Hallgatlak.
Beavattam hát a terv részleteibe, ami valljuk be elég rizikós, hiszen semmit se tudok a pasiról. Akár sorozatgyilkos is lehetne, de bízok az emberismeretemben és ő nem látszik sorozatgyilkosnak. Ok, nem tudom ki látszana annak, de bízok abban, hogy igazam van. Meg a sikerben is.
Ez után muszáj gyorsan elintéznem a folyó ügyeimet, mert már majdnem becsurgattam.
Visszatérve Erikához mondom: – Sikerült valami?
– Áá… Ma már nem jön össze senki aki jó lenne – sóhajt lemondóan.
– Tudod mit? Menjünk haza és bízzunk a csodákban.
– Ok, menjünk. Pedig ma annyira jó lett volna…
– Talán megszán egy jó tündér és mégis sikerül ma neked valami – kacsintok rá, de most nem vevő a tréfára. Ennél a nőnél tényleg nagy a hiány valamiből.
Mikor távozunk a ruhatárból intek a srácnak. Miklós a neve, mint kiderült. Mint a Mikulásnak. Pedig még csak október van, de az idén Erikának előbbre hozom a Mikulás bácsit. Remélem legalábbis, hogy bácsi és nem egy nagyon kicsi fiúka.
Miki óvatosan követ minket, persze megadtam a címet, úgyhogy tarthatna nagyobb távolságot is.

Hazaérve elkészítem a fürdővizünket és csak aztán kérdezem meg Erikát: – Fürödhetnénk ma együtt? Eléggé bágyadt vagyok, megmoshatnád a hátam és ha akarod én meg a tiédet.
– Bocs, de ma nem vagyok vevő lányos játékokra.
– Csak fürdés és hátmosás! Semmi móka, ok?
– Jól van. Legyen, ha akarod.
– Menj előre, már megeresztettem a kádat félig. Légy szíves ?gyelj, nehogy kifolyjon. Nekem még keresnem kell hálórucit.
– Ok – szól beletörődően és bevonul előlem.
Gyorsan beengedem Miklóst és meghagyom neki, hogy csak a terv szerint…
– Kukkolni azért szabad?
– Perverz! Na, jó, nem bánom, de nehogy kiverd magadnak. Persze ha feláll utána is, akkor egyszer talán nem baj – kacsintok rá. – De takarítanod neked kell magad után!

Gond nélkül levetkőzöm a srác előtt, de kicsúszom az utánam nyúló kezei közül és bevonulok Erika mellé a kádba. Tartom magam az ígéretemhez, mert jó kislány maradok. Semmi olyat nem teszek, amivel felizgatnám barátnőm lelkét. Az ígéret a lányos játékokra vonatkozott, amik ugye a léleknek szólnak, nem a testnek. A testét simogathatom. Erikának fel se tűnik, de azért nem marad el a hatása az „ártatlan” érintéseimnek. Egyik se hosszan tartó és sikerül elhitetnem vele, hogy mind csupa véletlen. Egy picit engem is felizgat a tudat, hogy nézőnk akadt. Tudom, hogy Miklósra nem marad hatástalan két meztelen fürdőző nő látványa. Azzal tisztában vagyok, hogy Eri tetszik neki, hisz ő is elismerte. Talán abban reménykedik, hogy ma két punci lesz a „bére”, de reménykedni nem bűn, igaz?
Kiszállva a kádból szárazra töröljük egymást Erikával. Tudom, hogy nemsokára úgyis nedves lesz ismét, ám e látszatra felesleges ténykedésnek sem marad el a hatása. Egy törülközést is lehet csinálni ártatlan módon, meg izgatóan is. Én utóbbit választottam. Azért ez nem marad észrevétlen barátnőm előtt sem.
– Miben reménykedsz Nelli? – kérdi majdnem szigorúan.
– Én ugyan semmiben. Csak neked akarok jót. Hiszel nekem?
– Ok, de…
– Csak semmi de! Bízol bennem, ugye?
– Persze, de…
– Jajj már! Nincs de. Bízz bennem és ígérem, nem marad el a jutalmad – kacsintok mosolyogva.
Veszi a lapot és engedelmesen tűri, hogy bekössem a szemét, majd párszor megnyalintsam a punciját. Csak a hatás kedvéért.
– Te, ha csak az a célod, hogy felizgass és úgy maradjak…
– Nyugi már! Engedd el magad, kérlek.
Ezután megadóan tűri, hogy tegyek vele, amit akarok. Ez ugyan nem sok, mert csupán a szárazra törölt testét kenem be testápolóval és balzsamkrémmel, amiről tapasztalatból tudom, hogy teljesen ellazítja.
Leültetem egy székre, majd odaintem Mikit. „Nem beszélünk” – mutatom neki pisszegésre emelt ujjammal. Jó kis?ú, mert csendben marad.
Hanyatt fektetem egy előre odakészített matracra és mutatom neki vetkőzzön le. Nem érti mit akarok, mire lerángatom a pólóját, ezután már megy neki magától a vetkőzés. A gatyánál hezitál, pedig ahogy látom nincs mit szégyellnie. A mérete átlagos, de illatra nem rossz. Párszor megnyalintom őt is, csak azért, mert nedvesen jobban terjeng az illata és Erinek most az orra lesz minden érzéke. Eleinte. Aztán persze jöhet a tapintás – és ha ő is akarja – majd más is.
Ekként előkészítve a srácot odavezetem Erikát és letérdeltetem. Miki emelné a kezét, hogy megmarkolja barátnőm testét, de rálegyintek a kezére, jelezve, hogy most még nem lehet. Szerencsére megérti és nem ellenkezik. Ahogy látom nem bánja, mert Erika kezének, majd szájmunkájának hatására egyre sűrűbben emelkedik a mellkasa. Mielőtt elélvezne, odasúgom Erikának.
– Ízlik az ajándékom?
– Mmm… – feleli.
– Ugye, hogy megérte bíznod bennem?
– Ühümm…
– Most tarts egy kis szünetet ott alul. Kóstold meg a kínálatot másutt is.
Eri kezét a srác mellkasára csúsztatom, aki ettől élesen beszívja a levegőt, utána kis időre bent tartja, majd Erika haját lebbenti a lehelete, amint kiengedi. Erikára ez izgatóan hat, mert hirtelen rátalál Miki szájára és csókolja, harapja. Miklós irmét markolná barátnőmet, de még mindig nem lehet. Lefogom a kezeit, és hogy véletlen se jusson eszébe megzavarni a barátnőmet, leülök a srác feje fölé, a combomra fektetem az ő fejét, majd hozzám igazítom a kezét, jelezve, hogy itt most szabad a vásár. Miki kap az alkalmon és a melleimen, erősen markolássza, és bár engem sem hagy hidegen ez a ténykedés sorozat, azért uralkodok magamon. Kellemes érzés az is, hogy érzem a srác haját simogatni a combom, amint csókolóznak Erivel. Én is simizem a hajukat és Erika hátát, tudom, mennyire szereti. Azt is, amint paskolom a popsiját, amennyire elérem. Persze nem nagyon, hiszen nem zavarnám őket az erotikus érzések kavalkádjában. Erika feljebb igazodik Miki testén és a puncijával simogatja a fér? keménységét. Ekkor átteszem Miki kezeit rólam Erika popsijára, hagyom hadd markolja, paskolja, vagy ami jól esik kettejüknek. Innentől magukra hagyom őket.
Természetesen nem hagyhatom teljesen magára barátnőmet, aki már dugja a srácot. A szex szaga tölti be a levegőt, amire egy enyhe fahéj és fenyő illatú gyertya meggyújtásával még magam is rátromfolok. A villanyra nincs szükség, csak hangulatvilágítás világít, pár gyenge lámpa szórt, vörös fényével. Mikor Erika keveredik alulra úgy érzem elérkezett az ideje az ajándéka felfedésének. Odalépve leveszem róla a szemkötőt és a szájába tömködöm. Onnan hamarosan Miki távolítja el a szájával, éhezik barátnőm csókjára.
Erika szeméből lemérhetem a férfi tetszésindexét. Jól vizsgázott a srác, mert csillognak barátnőm szemei, majd nem sok idő elteltével puncija is a kettejük nedveitől.
Ezt persze már nem várom meg, megyek lemosom magamról a srác érintését, közben Lacira gondolok.

* * *

Aztán mégiscsak következik egy ismétlés, de az már egy másik alkalommal.
Nellit meglátogatja Laci és nem bírnak magukkal. Erika még mindig boldogtalan és kíváncsi rájuk. Inkább Nelli érdekelné, mert vele már volt és tudni szeretné, milyen lehet a lánynak egy fér?val. „Vajon hogy érzi magát közben? Vele is olyan jó neki, mint velem?” – ezzel indokolja a kukkolást.
Mielőtt Laci elélvezne Erika lebukik, mert nem bír a vágyával és az ajtó előtt masztizva elgyengül a lába. Nelli zajt hall, kilép és ott találja Erikát, bár azt hiszi rosszul van. Betámogatja a szobába, ahol Laci már csak félárbocon van. Laci igyekszik eltakarni magát, de már késő, mert a nővére meglátta. Megkívánja, de azt nem teheti!
Végül nem is tesznek semmi többet, mert aludni térnek, hiba erősködik Nelli, hogy mindez csak játék és jól érezhetnék magukat, a két testvér nem áll kötélnek. Akkor nem, de az egy újabb történet.

Szólj hozzá